Sunday, January 25, 2009

Tin.!!..Tin..!!!..bunyi hon..

Petang...aku pegi gunting rambut..on the way balik aku hampir-hampir kne langgar dengan kereta..nasib baik hampir-hampir., kalau kena!!!..tak ke nyusah kan..dushhh!!..yang bawak kereta tu pon satu hal..pegi bawak kereta laju-laju giler kat roundbout tu pe hal,,bini lu nk bersalin ke?!!!!..aku pny la berhati hati..nasib baik uncle choi dengan seragam merah nye tak ade...kalau ade kan tak pasal-pasal kne marah...aishhhhhhhhhhhhh..!!!!








catatantanah ; nasib baik aku tiada rekod yang ganas dalam acara accident2 nie...fuhh..alhamdullilah

5 comments:

Noli said...

idup lagi engko...

AIZAT BARON said...

driver tu nk uhk uhk uhk kot

Rajuna said...

superman la

zamrie said...

heheheheh .... syukur bro

adin said...

noli
kau mcm nk aku mati jekk

uhk uhk uhk tu pe??..batok ke??

Rajuna
ahh pe brg superman...x syok ah

zamrie
hahahaha...syukur bro