Friday, January 16, 2009

02 Yang...Banzaiii!!

Sekolah menengah teknik.....aku tingkatan 4..jiwa muda sudah bergelora...!!!!

dalam makmal kimia aku kena denda..sebab buat lawak ganas guna tabung uji...aku panas..hangin satu badan..!!!!

kringg...kringg...!!!!!

waktu kelas abes...aku cepat2 blah...malas aku nak layan cikgu...lembab! lawak dengan bende seyes pon xreti nak beza.....penat giler kne berdiri satu kaki sambil mulut gigit tabung uji...
aku bengang!!perot lapar...merajok malas nak makan...teros balik bilik...

bammmmmm!!!!!!!!!
aku terajang pintu bilik...!..mata teros pandang pintu loker sendiri...aku makin hangin...
aku jerit marahh..."babi mne yang tuko aku pny mangga loker nie...bangsat!!!!"

satu bilik usha pelik kt aku..xde sorang pon aku kenal..aku jeling pintu bilik...mamposss!! aku salah bilik...bilik senior lak tu..kesudahannye ini malam mesti aku pulak yang kena terajang..

zuppppp!!!!
sepantas kilat aku blah...takot2 kne cam...mati la...!!
sampai bilik..campak beg,bukak baju..amek bantal membe..tidur bawah katil..tempat yang paling selamat untuk menyorok bagi mereka yang malas nk turun riadah...aku memang malas nk turun riadah..kang kalo main2 pastu baju kotor sape nk basuh..ahhh..bende mengarot..!!!baik aku tido sambil2 standby untuk ini malam..!!



*bodoh mne yang cipta bilik asrama semuanye sama..!!!!




catatantanah :malam2 boleh plak teringat zaman sekolah..arhh..aku nak delete semua tu..!!!

5 comments:

Noli said...

berangin betol ko nih..

pehtu ade ko kne terajang ngn senior x??


haha....

zamrie said...

ok ker?

assalammualaikom moga sihat sejahtera hendaknya kamu.. insyallah

adin said...

noli
anak lelaki mesti melawan beb!!

zamrie
ok saje..

Tuyunz said...

wah menarik...len kali masuk bagi salam.assalamualaikum...ni mara tak ni?saje je gurau ye bang.have a nice day

adin said...

yunakira
ea..xde mara...nice-nice day too...