Thursday, January 15, 2009

Ada Apa Dengan Kamu

kulit nye putih bersih..gaya nye juga agak mengancam jiwa..tutur kata nye er..er...er....

"awakk..barang baru ade..??"

-"tak ade la...sini kn kedai bundle...semuanye seken.."

terus aku bertutur dalam bahasa baku...

"awak..baju,seluar yang baru sampai ada ke tidak,dah gantung ke belom??? yang ni semua saya sudah tengok minggu lepas"

-"ohhh..tidak ada..besok kot.."


aku terus blahh...takot2 kalo terlibas kepala bdk tu...bengang betol..!!!!..kt kedai bundle pon kne ckp skema2..




catatantanah : aku rase budak tu mesti skema mase kt sekolah..!!!!

7 comments:

Noli said...

nape ngn dak tuh??

aritu punyer BM SPm xlepas kot...gheh!!

AIZAT BARON said...

beta sangat tergaru
huhuhuhuhu

Pan said...

haha...
hanya awek yg akan menggunakan awak...
awek kah dia???

tasekM said...

awak, kenapa awak hangen2 nih...?

hehehehehe....

adin said...

noli
hahaha...aku rse bukan BM saje...malah semua..


baron
patik juga begitu

pan
awek sungguh die..mau ke??


tasikmerah
mne ade...ish...xde lah

zamrie said...

hehehehehehe...

Pan said...

mau2!!!
haha...