Wednesday, January 14, 2009

Kelas kelas Kesangsian

kelas petang yang aku rase macam ade sesuatu yang tidak kena...melihat aksi seorang kawan yang aku rase macam over sangat..asyik cakap,gelak kan kawan,potong,menunding2 jari ke arah kawan lain,dan tidak bermotif kemudian ...ahhhh..aku rasa dia seperti seorang yang mahu kn perhatian... heiii..!!! itu bukan nye rumah ataupon gelanggang futsal mahu pon mapley tempat lepak...!!!!!!...dan perlu ke kritik atau pon komen cara penyampaian sesseorang???..'ohh..encik perlu lebih bersedia..encik perlu menyelit kn pengalaman2 encik..'!!...ahhh!! bodoh karot marot saje!!!..!!!!...aku rase seorang penerima yang perlu dikritik..jika seorang penyampai kata yang itu A dan itu memang A..tetapi bila diterima oleh penerima jadikan ia B...dan itu adalah A...apa yang perlu di kritik..cara penyampaian atau penerimaan...????...salah cara penyampaian atau salah cara penerimaan..????...bangsat..!!!asyik mahu menyalah kn orang lain saje!!!!!

2 comments:

kami yg kebosanan said...

aq rase aq taHu sape die....
isH!3
mmg xpt0t!

adin said...

eh,mne ko tau..cmne ko tau kehidupan aku,.,ah.,ko nie antu ke...?