Sunday, November 9, 2008

Puaka Betol Kampong Itu..!!!

sape tgk citer puaka niyang rapik ari khamis lepas....citer seram arahan amat idham...citer puaka satu kampong..kalah biawak puaka...'weii..nie citer hantu la..yang korang gelak2 nie nape'..(saya mule keliru)..hantu die kelakar dowh...kau tgk tu...!!!hahaha...mmg funny hantu tu...

ermm...episode 1 saja sudah beberapa ehmm...perkataan ape saya nk gune nie...(ekor,orang,biji)....hantu yang keluar...

hantu 1...hantu yang mula2 sekali keluar...jantina perempuan kot(hantu nie pakai baju kurung..siap pakai tudung lagi...haha..lucu kan..)..muka agak plastik dan comot(mesti makeup gne arang)....so.,sebab hantu nie yang first keluar..saya bagi nama die 'hantu mulamula'..

hantu 2...hantu yang nampak ganaz...suke main hilang2..jantina confem lelaki(perot boncit badan perkasa)suke tumpang moto orang...pastu main blah cmtu je..agak kurang ajar hantu ini kn(tapir gunung pon x kurang ajar mac kamu)...part muka paling kelakar..gigi die macam lidi satay hahaha jongos lak tu...funny hantu ini..sebab muka die kelakar...saya taruk nama die 'hantu gigilidisatay'

hantu 3...hantu kecik...jantina rasenye lelaki juge(budak2 lagi kot)..suke main bawah rumah tok bomoh...paham bahasa tok bomoh..tok bomoh cakap'ehmmhuikjurr..turuhhissshmm'..hantu tu angguk2 pastu blah..tererr kn die..sekolah mne la die study...muka agak menggelikn..ade 3 batang tandok di wajah...(hyyeee!!...tu tandok ke idung...),,amat idham..sila explain...!!! hantu nie budak lagi ..jadi saya bubuh nama die 'hantu budakbawahrumah'.....main la tempat lain..kt situ gak kau nk main...ape punya hantu la.

hantu 4...hantu seruan tok bomoh...hantu nie power..aku suke die...hantu nie halimunan...xboleh nampak(tp kt citer tu ade la die tunjuk)..tengok gaya mcm lelaki...kuat lak tu...kerja die tibai anak tok penghulu...wajah xnampak...sebab itu aku bagi nama die 'hantu wajahmutetap dikenang'..saya pasti hantu nie...wajah die mesti macho..!!ape pendapat semua...??!!

hantu 5...hantu yang tetibe datang...entah dari mne die datang..tetibe je ade kt atas pokok...sambil buat gaya ju on(agak susah rase nye nk buat gaya ju on merangkak di atas pokok mesti dahulu die seorang gimnas)......jantina confirm pompuan...rambut panjang ala2 fasha sandha bangun tido...muka..sipi2 je nampak...ahhh..lantak lah saya nak letak nama die 'hantu fashsandhabanguntidosambilpegangberusgigi'...haha..glamour bukan...mesti die popular dalam industri perfileman hantu...


*mesej citer nie
1..bini pak imam kurang ajar,...ade ke die suruh tutup surau...what the hell!!!!..
2..wehh...anak tok bomoh dgn nek dukun pon layan gig ar....
3..aku main mesej sambil tgk citer nie..
4..banyak sangat bunyi..ummmhh...dunnhhhmmm...xseram langsung okeyy...!!!


catatantanah..; jangan makan rambutan ketika menonton citer hantu,...kemungkinan besar anda tidak dapat beza kn mne satu rambutan dan mne bulu kaki....

No comments: