Sunday, November 9, 2008

Kalau lahh,.............

kalau lah saya nie kaya....
*mesti semua bende saya boleh beli.....

Kalau lah saya nie miskin......
*mesti dapat masok program Bersamamu

Kalau lah saya nie kacak.....
*mesti saya jadi playboy

Kalau lah saya nie hodoh...
*mesti jadi bahan makian dan diketawakan

Kalau lah saya nie pelakon...
*mesti jadi popular

Kalau lah saya nie tukang sapu...
*mesti tak ade orang nak buat menantu

Kalau lah saya nie harimau..
*mesti saya join sarkas

Kalau lah saya nie kucing...
*mesti saya takot pada diri sendiri

Kalau lah saya jadi bdk baik...
*mesti wonderwomen syg lebih kt saya

Kalau lah saya jadi bdk jahat...
*mesti son goku tibai saya

nasib baik semua "kalau" itu xde pada saya....
ehmmmm...kalau lah dapat xxxxx pagi2 mcm nie...mesti best...




catatatanah...:"daus kata... kalau citer pasal kalau...babi pon boleh terbang..(cilaka kn daus tu..)

No comments: