Thursday, November 27, 2008

Dah Cukup..Itu Saje..!

Ade seorang teman bertanya kepada saya...
nape kau letak jenglot?...nape x letak pontianak ke.? pocong ke?antu air ke?momok ke?
nape mesti jenglot..?????!!

Saya menjawab...
suke ati aku la nak letak ape....kalau aku letak 'liyana jasmay' mesti kau jeles kn..kn..

okay2...cmnie sebenarnye..
saje je aku letak jenglot..xde ape pon..sama je cm antu2 lain...cuma ia membuat aku berfikir ttg kewujudan nye...aku cube menggambarkan perasaan aku sebenarnye...perasaan yang aku sendiri x pasti..kdg2 aku nk..pastu xnak.mcm berani..mcm takot...kejap okay..pastu x okay pulak..was was dan membuat aku berfikir panjang...dan bilik itu aku gambarkan ttg kehidupan aku,orang sekeliling aku..itu aje...!!

dah!!!! jangan tanya lagii...!!!






catatantanah ; aku sudah tangkap cintan sama sorag gadis...kalau dia mahu aku belawan dgn raksasa gunung pon aku sanggup...hahaha



6 comments:

Rajuna said...

cit
tak ambisyes sungguh nama tu
tukar lah, ada perempuan berambut perang dalam bilik.

AIZAT BARON said...

awek tu pkai widescreen x???
hahahahah

zamrie said...

hahahaha... mintak maaf adi jika panggillan jenglot membuat ko rasa tidak encemm, aper pun tertarik gak dengan cadangan rajuna, ade awek dalam bilik hehehehehe

adin said...

Rajuna
memula tu aku ade gak terfikir nk bubuh nma tu...blh gak mengubat hati yg gersang!!

baron
awek mne plak nie!!aku libas pale kau..baru tau..!!1

zamrie
xblh!!...nti roommate aku jeles.. lak..

Si Mata Hitam said...

oiii

pegi la ngorat sama itu awek.

adin said...

kotak-katik
awek?!!?!...awek mne nie??!!
hahaha