Sunday, November 9, 2008

Aahh...jenglot kt bilik

mesti semua orang takot kn kalo ade jenglot...biar ar kt mne pon..dalam bilik ke.,,tandas ke..,,belakang pintu ke..,,mahu pon dalam spender sendiri..,,ishhhh...kalo la betol2 ade jenglot kt dalam bilik saya...ape nk wat ek...lari ke..,,ke nk biar kn je..,,ke kne teman kn die..,,ke kne join die main nyorok-nyorok..,,ke kena buat kn die air..,,or..,, halau die..pastu suruh die main kt tempat lain..
Saya..:"syouhhh!!!..syouhhh!!...gie la main tempat lain....orang nak tido nie
.'......

Jenglot....:"biar ar..aku nk main kt sini..kt sini best.."

Saya....: "ok...pas kau dah abes main ko tutup lampu ok"

Jenglot...:"baik....."(gaya seperti kanak2 tadika ketika di suruh cikgu mereka)

*cipan sungguh jenglot ini bukan...............







<=dulu die cm nie skrg die cm nie =>



(tgk muke die mase kenyang..eeee..cm bigfoot
padang pasir kn..kn..kn)














catatantanah...: jenglot nie pandai beli aiscream taw...power x die...power kn..kn..kn..

3 comments:

adin said...
This comment has been removed by the author.
FAZ said...

muka iras2 anak deris.asal hah?!

p/s:jenglot ni de bela kancilkan?

adin said...

hei..jgn tegur die...nti die gigit kau kang...aku x tau k..