Thursday, November 13, 2008

Perot

Saya ade berbual.,berbincang.,dan bercerita dgn seorang teman mengenai hal2 keduniaan...leka berbual sehingga tidak sedar hari sudah larut...saya berdiam saja kerana terlalu seronok berbual dgn die..tibe2...suasana hening yang larut itu di pecahkn dengan bunyi...."arghhhhh...peyot sakit."..saya yang agak steady pada mulanya berubah kecuakkan dan bertanye.."kenape nie"!???....jawab die.."xtau..tetibe je sakit"..tanye lagi..."xkn xtau..kn perot awk"..?!!(sambil membuat muke caring)...die menjawab lagi..."ntah la..jap orang tanye peyot nie.."...saya tanye lagi.."perot awak leh cakap ke"??..(dlm ati aku panas tyme tu..aku tgh risau..leh pulak awk main2 ea)...jawab die lagi..."eh awk nie...mne peyot leh ckp...lain lah tyme kiamat.."...!!!..saya mula terbayang ,...mcm mne agaknye perot bercakap ek....???..mcm nie ke??

Perot.:..kiamat...kiamat..!!!

Kiamat..:..pe hal..lu nk ape..?!!

Perot...:xde ape..saje nk ckp2...

Kiamat..: dah2..lu blah..

Perot...: ok

*saya teringat mase di sekolah dulu ade cikgu cakap...'mase kita dh mati..semua anggota badan kita boleh bercakap....'

hye!!!!...agaknye kan...dimane letaknye mulut untuk hidung...!!!!!????





catatantanah..: ya.tuhan..!! saya bersyukur dengan ape yang Kamu beri...amin!!..(saya nk jadi bdk baik)

4 comments:

tasekM said...

nah panadol.





bulih ke? he he.

Rajuna said...

lagu pangrok pun bleh redakan sakit perot

Madu Warna Biru said...

hak hak kelakar tapi penuh nasihat..

=D

adin said...

tasikmerah
aku dh try...x leh gak ar..


Rajuna
oh eh...kalo aku bkk lagu nostalgia-neytralkembali ok x...!??

maduWarnaBiru
ye ke ade nasihat..??!!