Monday, April 6, 2009

Tutur Kata Biar Lembut

hari aku berbual dgn seorang kwn melalui sms....pada mula nye hanya bertanya khabar dan berbual biase...tetapi setelah beberape lama die bertanye soalan yg agar sukar utk aku jawap...


pitung : mcm mne nk menjaga barang yang baru dibeli?

gua : entah,kalau aku, aku pakai je..!!

pitung : nanti kalo x jage mesti nmpk buruk??

gua : bodoh!!!!!!..memang lama2 jadi mcm tu,kalo dh buruk,buruk gak!!!so!!

pitung :so, aku x nk la jd buruk..ko xde idea.?

gua : entah..malas aku nk fikir bende cmnie..

pitung :laaa...xkn xde..?

******
lama gak aku berfikir


gua : ade!!!...senang dan sangat simple...

pitung : pe die?

gua : lu simpan dalam rumah,pastu selimut kan barang tu,.kalo boleh biar x nampak terus,kalo lu selimut kan gune toto mahal dan berjenama lagi bagus!!!...tapi betol...ko akan nampak lebih POYO!!!!..

4 comments:

asbestos kulukux said...

hahaha...
mcm bdk umah ko r???

Mr FiQ D cNi said...

ala...ko wat jew frame bnda 2...
ari2 leh ngok ...
ape ko mrepek nie setannn...hahahahah...

dauskecik said...

wahahhaa..ngumpat zaman moden ni..hahaha..

AIZAT BARON said...

len ko sponsorlah frame satu
xyah selimut2 dah