Wednesday, February 4, 2009

Salam Khabar Baek Dari Kota

kamu disana : helloo

aku disini : alloo

kamu disana : wehh,lu pe kaba...sihat..??

aku disini : ohh..ok je..mcm biase..lu..cmne??

kamu disana : sama laa...ok2 je..lu pe citer skrg...?

aku disini : cmtu ar...xde pe citer pon..!!

kamu disana : ooohhh...x blk rembau ke???

aku disini : bila mase lak aku dok rembau nie...??!!rembau pon aku xpenah pegi!!!..nie sape nie!!!!

kamu disana : tutututttttttttttttttttttttttt


***si bodoh mane entah buat lawak calling2 orang mlm2...manusia mcm nie pon ade ke??!!..menyusah kan orang!!!!!



catatantanah :B- aku bagi pada kamu disana atas lakonan yang tidak berapa nk mantap!!!!

7 comments:

Unknown said...

sebab lu rok brader...

Pan said...

cm cilaka itu mamat...
sama cm ko gak...
haha...
btw...ak x ghaso nyusahkan ko pon...
haha...

Noli said...

lenkali ko layan je..bio kedit dier abih..haha..layanzzzz

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr said...

hahaha...

rembau? ala rembat jer...

mn tau kot2 jdh ko ke hihi..

eh xbleh nti dicop gay..Adakah ko??

AIZAT BARON said...

owh mungkin spy mata2 gelap tu....

Si Mata Hitam said...

hahaha.

kalo aku, aku layan je smpai topap die abis.

adin said...

Penoreh getah
hahaha...rock ouooo

pan
cilaka cam lu la

noli
malas aku nk layan manusia bodo cmtu..hahaha

Gadis kg separa bandar
kalo aku gay nti lu kecewa...hehehehe

aizat
aku pon syak cmtu..!!!


kotak katik
aku takot nti die report sama mak die...